بهبهانی مدیر عامل شركت ملی نفتكش ایران شد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، بهبهانی از سوی هیئت مدیره شركت ملی نفتكش ایران به این سمت انتخاب شده است.

'محمد سوری' مدیر عامل سابق شركت ملی نفتكش از آذر سال 1364 مدیریت این شركت را بر عهده داشته و امسال به دلیل بازنشستگی، مدیریت این شركت را واگذار كرد.

'حمیدرضا بهبهانی' مدیر عامل جدید شركت ملی نفتكش ایران، از مرداد سال 1387 تا بهمن 1389 در دولت های نهم و دهم وزیر راه و ترابری كشور بود، وی دارای مدرك دكتری عمران با گرایش حمل و نقل و ترافیك است.

صندوقهای بازنشستگی، پس انداز و رفاه كاركنان صنعت نفت، صندوق بازنشستگی كشوری، سازمان تامین اجتماعی و شركت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی كاركنان صنعت نفت سهامداران عمده شركت ملی نفتكش ایران هستند.

به گزارش ایرنا، تعداد كشتی های عملیاتی این شركت اعم از نفتكش های غول پیكر، سوئز ماكس، افراماكس، سوپر كاسپین ماكس، فرآورده بر و كشتی های ویژه حمل گاز مایع (ال پی جی) 46 فروند و به ظرفیت 10 میلیون و 677 هزار متریك تن است.

بر اساس استراتژی تدوین شده، با سرمایه‌گذاری‌های جدید به منظور گسترش حمل و نقل دریایی هم اكنون قرارداد ساخت 28 فروند كشتی به ظرفیت 7 میلیون و 269 هزار تن نیز امضا شده و در حال ساخت است كه با ورود این كشتی ها به ناوگان نفتكش ظرفیت حمل آن به 17 میلیون و 946 هزار متریك تن افزایش خواهد یافت.

اقتصام**9189**1594





:: برچسب‌ها: سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: